Welkom op het BYD Forum

Description of your first forum.
Guus

Welkom op het BYD Forum

Bericht door Guus »

Dit forum is opgezet omdat ik zelf onlangs een BYD Sealion besteld heb, en op zoek ging naar een forum waar andere BYD rijders hun ervaringen delen, maar dat lijkt er niet te zijn.
Toen heb ik besloten om dan zelf maar een forum op te zetten.

Nu weet ik niet of fora nog veel gebruikt worden, met de opkomst van allerlei andere platforms en communicatie kanalen, maar voor mij is het nog steeds één van de meest praktische manieren om met gelijkgestemden van gedachten te wisselen en informatie uit te wisselen.

De opzet van het forum is in eerste instantie vrij compact.
Er zijn een aantal hoofd Fora:
Algemeen
Modellen
Nieuws
Marktplaats

In het Forum Modellen is per model dat in Nederland beschikbaar is een sub forum beschikbaar.

Ik denk dat de indeling voor zich spreekt.
Mocht er in de toekomst behoefte zijn aan extra fora of sub fora, dan kunnen die eenvoudig toegevoegd worden.

Op dit moment zijn er niet echt "Forum regels". Ik ga er vanuit dat iedereen zich gedraagt, netjes en beleefd is tegen andere forum-leden, en alleen onderwerpen plaats die een toegevoegde waarde hebben voor dit forum. Zo niet, dan zal ik ingrijpen.
Op termijn zullen er misschien wel wat regels komen, maar de tijd zal het leren.

Tot slot nog even in het kort wie ik ben.

Mijn naam is Guus Disselkoen, in het dagelijks leven werkzaam in de ICT, en als hobby zet ik dit soort initiatieven op.
Plaats reactie